Що робити при нестабільній роботі бездротової мережі маршрутизатора/маршрутизатора TP-LINK із модемом?

Що робити при нестабільній роботі бездротової мережі маршрутизатора/маршрутизатора TP-LINK із модемом?

Приготування:

  1. Будь ласка, переконайтеся, що підключення до Інтернету є стабільним, коли комп'ютер підключено до маршрутизатора/маршрутизатора з модемом TP-LINK по кабелю. Якщо ні, спробуйте змінити кабель Ethernet, порт LAN або комп'ютер для перевірки. Ви також можете оновити програмне забезпечення маршрутизатора/маршрутизатора з модемом до останньої версії.
  2. Якщо ви використовуєте модем від постачальника Інтернет-послуг та маршрутизатор від TP-LINK, переконайтеся, що Інтернет працює стабільно, коли комп'ютер підключений безпосередньо до Інтернет-модему. Якщо під час підключення Інтернет не є стабільним, зв'яжіться з постачальником послуг Інтернету для усунення несправностей.

Несправність:

Бездротові пристрої поперемінно відключаються від бездротової мережі, а дротові пристрої залишаються підключеними і працюють справно. Вбудоване програмне забезпечення маршрутизатора вже було оновлено до останньої версії.

Причина:

У більшості випадків ця проблема викликана місцевими факторами довкілля, що впливають на якість бездротового сигналу.

Рішення:

  1.  Встановлюйте бездротові клієнтські пристрої на розумній відстані. Чим більша відстань пристрою від маршрутизатора, тим слабшим буде сигнал. Спробуйте наблизитися до маршрутизатора, щоб перевірити, чи покращиться з'єднання. 
  2.  Розташовуйте пристрій далеко від перешкод. Встановлюйте бездротовий маршрутизатор  в центральній точці вашого будинку і далеко від перешкод, які можуть блокувати бездротовий сигнал, наприклад, далеко від великих металевих об'єктів або акваріумів, залізобетонних або ізольованих фольгою стін та інших елементів, які можуть серйозно послабити бездротовий сигнал під час його проходження.
  3.  Зменшіть кількість бездротових клієнтів. Чим більше пристроїв використовують одну бездротову мережу, тим менше пропускної здатності буде доступно кожному пристрою. Деякі пристрої в мережі можуть використовувати більшу частину пропускної здатності. Спробуйте вимкнути будь-які пристрої, щоб покращити продуктивність інших пристроїв. Ви можете спробувати провести тестування, підключаючи додаткові пристрої до бездротової мережі, щоб визначити максимально допустиму кількість бездротових клієнтів у вашій мережі.
  4.  Усуньте інтерференцію іншого бездротового обладнання. Всі бездротові пристрої передають дані “по повітрю”. Бездротові телефони, пристрої типу “радіоняня”, пристрої Bluetooth (наприклад, бездротові колонки, миші) та бездротові мережі сусідів можуть впливати на якість роботи вашої бездротової мережі. Перемістіть пристрої Wi-Fi від інших випромінювальних пристроїв або відключіть їх, якщо вони не використовуються.
  5.  Перемістіть маршрутизатор у відповідне місце.
  6. Для маршрутизаторів із зовнішніми антенами спробуйте змінити напрямок антен для досягнення максимальної продуктивності бездротової передачі даних. Ми рекомендуємо встановлювати пристрій на пагорбі та встановлювати   антени під кутом в 45? (діагонально) або 0? (паралельно підлозі), що буде більш ефективно. Оскільки антени завжди передають слабкий сигнал біля основи, не рекомендується розміщувати бездротовий клієнтський пристрій під бездротовим маршрутизатором.
  7.  Змініть деякі налаштування маршрутизатора/маршрутизатора з модемом TP-LINK. Якщо проблема залишається, ви можете спробувати змінити бездротові налаштування бездротового маршрутизатора/маршрутизатора з модемом.

Для бездротових маршрутизаторів:

  1. Увійдіть до веб-утиліти налаштування маршрутизатора.
  2. Перейдіть до бездротового режиму - WirelessSettings (Налаштування бездротового режиму) (або Wireless 2.4GHz (Бездротовий режим 2,4 ГГц)&nbs; , виберіть відповідний регіон/країну Якщо в налаштуваннях вказано місце розташування, відмінне від вашого, ви можете зіткнутися зі схожою проблемою роз'єднання бездротового підключення.
  3. Спробуйте використовувати різні бездротові канали.
  4. Канали 1,6 і 11 зазвичай є кращими, але будь-який канал може бути використаний. Ви можете використовувати безкоштовне ПЗ, яке називається inSSIDer або Acrylic Wi-Fi Free, для визначення вільного каналу. Ви також можете змінити ширину каналу на 20 МГц, що забезпечить вам стабільніше і менш завантажене бездротове середовище. Після виконання всіх налаштувань натисніть  “Save” (Зберегти).
  5. Перейдіть до  Wireless (Налаштування бездротового режиму) - Wireless Security (Захист бездротового режиму). Рекомендований тип шифрування – це WPA/WPA2 Personal (також називається WPA-PSK/WPA2-PSK). Після виконання всіх налаштувань натисніть “Save” (Зберегти).
  6. Перейдіть в меню  System Tools (Системні інструменти) – Reboot (Перезавантаження). Перезавантажте маршрутизатори, щоб зберегти налаштування, перевірте бездротове з'єднання після перезавантаження.

Для маршрутизаторів з модемом ADSL:

TD-W8901G, TD-W8951NB, TD-W8151N, TD-W8901N , TD-W8951ND, TD-W8961NB, TD-W8961NDTD -W8961N

  1. Увійдіть до веб-утиліти налаштування маршрутизатора з модемом.
  2. Перейдіть у меню  Interface Setup (Налаштування інтерфейсу) – Wireless (Бездротова мережа) і виберіть відповідний регіон/країну. Якщо в налаштуваннях вказано місце розташування, відмінне від вашого, ви можете зіткнутися зі схожою проблемою розриву бездротового підключення.
  3.  Спробуйте використовувати різні бездротові канали.
  4. Канали 1,6 і 11 зазвичай є кращими, але будь-який канал може бути використаний. Ви можете використовувати безкоштовне ПЗ, яке називається inSSIDer або Acrylic Wi-Fi Free, для визначення вільного каналу. Ви також можете змінити ширину каналу на 20 МГц, що забезпечить вам стабільніше і менш завантажене бездротове середовище. Після виконання всіх налаштувань натисніть  “Save” (Зберегти).
  5. Перейдіть в меню  Interface Setup (Налаштування інтерфейсу) – Wireless(Бездротова мережа). Виберіть найбільш захищений тип підключення, щоб уникнути можливості підключення до вашої мережі сторонніх клієнтів. Рекомендований тип шифрування – це WPA-PSK,WPA2-PSK або WPA-PSK/WPA2-PSK (змішаний).
  6. Перейдіть у вкладку Maintenance (Експлуатація пристрою) –SysRestart (Перезавантаження системи). Виберіть пункт Current Settings (перезавантаження з поточними налаштуваннями) для збереження налаштувань і натисніть кнопку Restart (Перезавантаження). Повторно протестуйте бездротове з'єднання після перезавантаження маршрутизатора з модемом.

Для маршрутизаторів з модемом ADSL:

TD-W8950N ,TD-W8950ND, TD-W8960ND, TD-W8960N, TD-W8960NB, TD-W8910G, TD-W8920G,  TD-W8968 V3

  1. Увійдіть до веб-утиліти налаштування маршрутизатора з модемом.
  2. Перейдіть до Wireless (Бездротовий режим) – Basic (Базові налаштування). Якщо в налаштуваннях вказано місце розташування, відмінне від вашого, ви можете зіткнутися зі схожою проблемою розриву бездротового підключення. Натисніть  Apply/Save (Застосувати/Зберегти) для завершення налаштувань.
  3. Перейдіть у вкладку Wireless (Бездротовий режим) – Advanced (Розширені настройки) та спробуйте використовувати різні канали бездротового зв'язку. Канали 1,6 і 11 зазвичай є кращими, але будь-який канал може бути використаний. Ви можете використовувати безкоштовне ПЗ, яке називається inSSIDer або Acrylic Wi-Fi Free, для визначення вільного каналу. Ви також можете змінити ширину каналу на 20 МГц, що забезпечить вам стабільніше і менш завантажене бездротове середовище. Натисніть  Apply/Save (Застосувати/Зберегти) для завершення налаштувань.
  4. Перейдіть в меню  Wireless (Бездротовий режим) – Security (Захист). Виберіть найбільш захищений тип підключення, щоб уникнути можливості підключення до вашої мережі сторонніх клієнтів. Рекомендований тип шифрування – це WPA-PSK (надійний), WPA2-PSK (найнадійніший) або WPA-PSK/WPA2-PSK 
  5. Перейдіть в  Management (Установки) – Reboot (Перезавантаження). Перезавантажте модем із маршрутизатором, щоб зберегти налаштування. Повторно протестуйте бездротове з'єднання після перезавантаження маршрутизатора з модемом.

Для маршрутизаторів з модемом ADSL (інші моделі): 

ArcherD9, ArcherD7, ArcherD7b, ArcherD5, ArcherD2, TD-W8980, TD-W8980B, TD-W8970, TD-W8970B, TD-W8968  V1&V2,TD-W9980, TD-W9980B, TD-VG3631, TD-VG3511< /p>

  1. Увійдіть до веб-утиліти налаштування маршрутизатора.
  2. Перейдіть в Wireless&Bb;(Бездротовий режим) – Basic Settings (Базові налаштування) (або Wireless 2.4 GHz&nbц;   ;Settings (Налаштування бездротового режиму), виберіть відповідний регіон/країну Якщо в налаштуваннях вказано місце розташування, відмінне від вашого, ви можете зіткнутися зі схожою проблемою роз'єднання бездротового підключення.
  3. Спробуйте використовувати різні бездротові канали.
  4. Канали 1,6 і 11 зазвичай є кращими, але будь-який канал може бути використаний. Ви можете використовувати безкоштовне ПЗ, яке називається inSSIDer або Acrylic Wi-Fi Free, для визначення вільного каналу. Ви також можете змінити ширину каналу на 20 МГц, що забезпечить вам стабільніше і менш завантажене бездротове середовище. Після виконання всіх налаштувань натисніть  “Save” (Зберегти).
  5. Перейдіть у меню Wireless (Бездротовий режим) – Wireless Security (Захист бездротового режиму). Виберіть найбільш захищений тип підключення, щоб уникнути можливості підключення до вашої мережі сторонніх клієнтів. Рекомендований тип шифрування – WPA/WPA2-Personnal, у полі Encryption  (Зберегти) для збереження налаштувань.
  6. Перейдіть до  System Tools (Системні інструменти) – Reboot (Перезавантаження). Перезавантажте модем із маршрутизатором, щоб зберегти налаштування. Повторно протестуйте бездротове з'єднання після перезавантаження маршрутизатора з модемом.
  7. Протестуйте бездротовий пристрій та підключення Wi-Fi. Якщо всі пристрої мають постійне бездротове з'єднання, але для деяких спостерігаються розриви, це може бути пов'язано з проблемами клієнтського пристрою.

Спробуйте підключити його до іншої бездротової мережі або спробуйте оновити систему або драйвер бездротового адаптера.